ویدئو انیمیشنی نحوه تبدیل صورت زشت به زیبا

در این ویدئو انیمیشنی به صورت تصویری نحوه زیباسازی یک انسان که اصلا اوضاع جالبی ندارد رو شرح داده ایم و سعی کردیم تمام پارامترهایی که نیاز است یک انسان در صورت خود برای زیبایی داشته باشد را نشان دهیم. 

 

 

بعد از تماشای این ویدئو، از این به بعد این نکات را رعایت کنید. 

با هزینه کم هم میتوان زیبا شد. 

بله در این ویدئو به صورت تصویری نشان داده میشود با یک سری مواد بهداشتی و شوینده میتوانید صورت درخشان و زیبایی داشته باشید. 

دندان ها نقش مهمی در زیبایی صورت دارند. 

همه ما میدانیم خمیر دندان و مسواک هزینه زیادی ندارد و برای همه در دسترس میباشد و حتما این را هم میدانید که دندان جزء ارکان اصلی زیبایی صورت میباشد، پس روزانه حتما برای مسواک زدن وقت بگذارید تا نیاز نباشد میلیون ها تومان صرف زییایی و ترمیم آنها کنید، همیشه پیشگیری بهتر از درمان است. 

موی آراسته شما را در چشم بقیه زیباتر نشان میدهد.

حتما به موهای خود برسید و این صرفا نیاز به استفاده از شامپوهای گران قیمت ندارد، شما با شامپوهای ارزان و داخلی هم میتوانید آراستگی و زیبایی موهای خود را تامین کنید، حتما قرار نیست که از ماسک های موی گران و شامپوهای گران استفاده کنید، آراستگی و تمیزی همیشه شرط اول زیبایی است. 

از پوست خود مراقبت کنید تا نیاز به درمان نداشته باشد. 

سعی کنید قبل از اینکه پوست شما آسیب ببیند و باعث شود هزینه های زیادی بابت درمان آن کنید از آن مراقبت کنید، پس باز هم میگوییم که پیشگیری بهتر از درمان است. در مقاله جدیدترین راهکار مراقبت های پوستی، توصیه متخصصان در سال ۲۰۲۲ راهکارهایی برای سالم ماندن پوست ارائه داده ایم، آن را اجرا کنید. 

 


منبع: یوتیوب

 

درباره ی شرکت کارمانیا طب:

شرکت کارمانیا طب وارد کننده دستگاه های زیبایی از سراسر دنیا است که به شما کمک میکند کلینیک زیبایی خود را راه اندازی کنید، از مهمترین دستگاه های مورد نیاز هر کلینیک زیبایی، دستگاه رفع موهای زائد است که شرکت کارمانیاطب وارد کننده ی بهترین نوع این لیزر میباشد. 

دستگاه لیزر تیتانیوم جزء پرفروشترین دستگاه های حذف مو در دنیا میباشد که شرکت کارمانیا طب بهترین قیمت را در ایران دارا میباشد. 


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *