همه چیز درباره برند نیوآ و راز موفقیت آن در صنعت زیبایی

برند نیوآ nivea

ازین پس در سایت کارمانیا طب سعی کردیم راهکارها و ایده هایی برای رشد و توسعه کسب کار در صنعت زیبایی با الهام گرفتن از برند های مختلف و کسب و کارهای مختلف درسراسر دنیا را برای شما شرح دهیم تا بتوانید هر نوع کسب و کاری را در حوزه زیبایی، پوست، مو، لیزر و… پیش ببرید و توسعه دهید، پس با ما در ادامه با معرفی و بررسی برند نیوآ (NIVEA) و راز موفقیت آن در سراسر دنیا همراه باشید.

برند نیوآ در سرتاسر دنیا شناخته شده است و محصولات سالمی برای خانم ها و آقایان تولید می کند که در بین مردم محبوبیت دارد. گسترش گستره جنسیتی مخاطبان و تولید محصولات مراقبت از پوست مردانه در کنار فعالیت های چشمگیر در فضای مجازی مانند راه اندازی کمپین های تبلیغاتی قابل استفاده در گوشی های هوشمند.

یافتن همکاران مجازی در سراسر جهان، ساخت یک وب سایت بین المللی و غیره. از جمله اقدامات مهم و چشمگیر برند Nivea در راستای اهداف بازاریابی و بازرگانی است که توانسته نام این برند را در ردیف مهم ترین برندهای سلامت دنیا قرار دهد در این مقاله سعی داریم با تمرکز بر در ادامه فعالیت های بازاریابی برند نیوا در فضای مجازی و دنیای دیجیتال، برخی از مهم ترین راهکارهای تبلیغاتی این برند ارائه خواهد شد.

در میان برندهای معروف مراقبت از پوست، نام تجاری NIVEA یکی از برندهای شناخته شده ای است که بیش از یک قرن است که به یکی از برندهای مورد اعتماد در بین مردم در سراسر جهان تبدیل شده است. این شرکت که در سال 1882 توسط یک داروساز آلمانی به نام پل کارل بایرزدورف تأسیس شد.

نیوآ توانسته در مدت زمان کوتاهی جایگاه قابل توجهی در بین محصولات بهداشتی آلمان پیدا کند و مهمتر از آن توانسته است به یکی از شناخته شده ترین و مورد اعتمادترین برندهای دنیا در زمینه محصولات بهداشتی شخصی تبدیل شود. همانطور که برند نیوا در حال حاضر با مفاهیمی مانند کیفیت، اعتماد، توسعه و تحقیق همراه است

اکثر برندها سعی می کنند با ایجاد یک تغییر مخرب در مسیر، ظاهری جدید و عجیب برای خود ایجاد کنند تا توجه را جلب کنند یا به فشار همتایان پاسخ دهند.

با این حال، برخی از مارک ها، مانند Nivea، متفاوت عمل می کنند. به جای اینکه هر دو هفته یکبار دچار اضطراب و نگرانی تغییر شکل شوند، به هویت اصلی خود وفادار می مانند. این سازگاری باعث ایجاد حس آشنایی می شود که در نهایت منجر به اعتماد می شود. این برندها به دنبال هیجان فروتنانه یک معامله فرصت طلبانه نیستند. آنها می خواهند یک رابطه پایدار و طولانی مدت ایجاد کنند و قول می دهند که به ارزش های اصلی خود وفادار بمانند. ثبات بیشتر از کیفیت خود محصول، عشق به برند را ایجاد می کند.

Nivea اولین محصول مراقبت از پوست بود که مختص گروه نبود و در بازار انبوه فروخته شد. این محصول در سال 1911 در هامبورگ اختراع شد. قبل از ورود نیوا، کرم پوست یک کالای لوکس برای طبقات بالای جامعه بود و تنها توسط چند نفر از افراد ثروتمند استفاده می شد.

نیوا که در نتیجه بیست سال تحقیق علمی ایجاد شد. اولین کرم پایه روغن و آب بود. ماندگاری این نوع کرم بر روی پوست بسیار بیشتر از کرم های چربی حیوانی و گیاهی است که قبل از آن وجود داشت.

کرم های مرطوب کننده و کرم ضد آفتاب جز پر مصرفترین کرم های رایج در دنیا هستند و فروش بسیار بالایی در جهان دارند از این رو سعی کردیم مقاله ای جامع در مورد برند نیوآ جمع آوری کنیم.

Nivea در زمانی وارد شد که زنان به سادگی در مورد ظاهر خود حساس می شدند. تولد سینما، رشد تبلیغات و دیگر نشانه های صنعتی شدن نه تنها منجر به ظهور بیشتر مصرف کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی شد، بلکه منجر به ظهور پدیده جدیدی به نام «دموکراسی کالایی» شد. در نتیجه، کالاهایی که در گذشته مجلل و مقرون به صرفه برای ثروتمندان بودند، اکنون در دسترس همه طبقات مردم هستند.

 

برند نیوآ nivea

 

تاریخچه برند نیوا

 

برند نیوا یک برند شناخته شده، قدیمی و با تجربه آلمانی است که تجربه تقریبا بی نظیری در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی در سطح بین المللی دارد. نیوا در مارس 1882 توسط یک داروساز به نام کارل پل بیرزدورف تاسیس شد.

برند نیوا که امروزه یکی از معتبرترین برندهای مراقبت از پوست برای مصرف کنندگان در سراسر جهان است، حاصل تلاش مشترک چندین دانشمند برجسته با همین دیدگاه است.

 

نحوه تولد نیوآ :

در سال 1911 داروسازي به نام دكتر اسكار تروپلو ويتز كه مالك جديد شركت بيرزدورف بود با شيميدان برجسته اي به نام دكتر آيزاك يوسريت آشنا شد. دکتر یسریت موفق شده بود کرم شفابخشی را تهیه کند که مخلوط ثابتی از آب و روغن بود. تروپلوویتز این ترکیب را برای نظر دکتر لیفسکاتز نشان داد، او به سرعت متوجه شد که استفاده آرایشی از این ترکیب بسیار سودمندتر از استفاده پزشکی آن خواهد بود و به این ترتیب Nivea متولد شد.

 

نامگذاری و مقداردهی اولیه:

همه چیز آماده بود جز نامی مناسب برای این برند. البته کار سختی وجود نداشت، زیرا رنگ سفید این ترکیب آنقدر آرامش بخش و جذاب بود که نام نیوا برای آن انتخاب شد. نیوآ از دو کلمه لاتین nix و nivis به معنی برف گرفته شده است. نیوا به معنای سفید برفی است. بدین ترتیب چندین سال تحقیق و بررسی چند دانشمند نتیجه داد و در دسامبر 1911 خط تولید نیوا راه اندازی شد.

 

ادامه مسیر و شکل دادن به ظاهر برند نیوآ:

در سال 1922، پس از مرگ اسکار تروپلوویتز، نیوا به یک شرکت سهامی تبدیل شد. نیوا کار خود را با نوآوری ها آغاز کرد و در مسیر توسعه خود محصولاتی پر از نوآوری را نیز روانه بازار کرد.

در سال 1924، نیوا رنگ جعبه های خود را به آبی و لوگوی خود را به سفید تغییر داد و 5 سال بعد برای اولین بار به سهام هامبورگ تبدیل شد.

 

شروع صادرات نیوآ NIVEA:

اولین بازار نیوا در خارج از کشور انگلستان بود و اولین شعبه بین المللی آن در لندن افتتاح شد.

 

برند نیوآ nivea

 

نیوآ اکنون:

امروزه مدیر عامل نیوا Stefan Heidenreich است که همچنین مدیر عامل شرکت مادر نیوا، Beiersdorf است. نیوا در حال حاضر محصولات خود را در 14 دسته مختلف و در 150 کشور مختلف عرضه می کند که بوی معطر محصولات با برند نیوا از مزیت های این برند نسبت به سایر برندها در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی می باشد.

نیوا محصولات جداگانه ای برای زنان، مردان و کودکان تولید می کند. امروزه انتخاب و استفاده از محصولات مراقبت از پوست برای مردان امری طبیعی است. اما 100 سال پیش، مراقبت از پوست مردان چیزی جز آب و صابون نبود. NIVEA سهم قابل توجهی در تغییر این مشکل داشته است.

برند نیوا اسپانسر مسابقات، رویدادها و برنامه های بسیاری بوده است. محصولات نیوا با بیش از صد سال تجربه در سراسر جهان محبوبیت زیادی دارد. نیوا با بیش از 50 مرکز تحقیقاتی در سراسر جهان تلاش می کند تا اطمینان حاصل کند که محصولاتش برای پوست ما مناسب هستند.

در مرکز نیوا در هامبورگ، آزمایشگاه‌هایی برای آسیا و آمریکای لاتین ایجاد شده‌اند که در آن تحقیقات به‌طور خاص برای انواع پوست و شرایط آب و هوایی موجود در این مناطق انجام می‌شود.

 

مقالات پیشنهادی و جذاب: چرا در بدن خود موی زائد داریم؟

 

هویت ظاهری برند نیوآ (NIVEA) 

Nivea (که در زبان لاتین به معنای “برف” است) قول داده بود که پوست را با قیمت مناسب زیبا و تمیز کند. این وعده محصول واضح در سال 1924 با هویت نام تجاری به همان اندازه واضح ترکیب شد که اغلب به عنوان اولین تغییر نام تجاری بزرگ در تاریخ شناخته می شود.

جعبه های فلزی آبی تیره با لوگوی سفید نیوآ با حروف بزرگ به گونه ای طراحی شده اند که تشخیص محصول را آسان می کند.

 

برند نیوآ nivea

 

پایداری و تداوم NIVEA

هویت بصری این برند در طول سال‌ها و ارزش‌های آن تا حد زیادی ثابت مانده است. Nivea هنوز یک برند مرتبط با محصولات مراقبت از پوست سبک و ملایم، با کیفیت بالا و مقرون به صرفه است.

اگرچه نیوا نام تجاری خود را فراتر از ظروف آبی و سفید گسترش داده است. اما طیف های جدید NIVEA Visage، NIVEA Hand، NIVEA Deodorants، NIVEA Body و NIVEA Soap، این مقادیر دقیقاً یکسان هستند.

این تداوم منجر به شکل گیری برندی شده است که مردم به آن وفادار هستند و با آن احساس آشنایی می کنند. تا به امروز، نیوا ثابت کرده است که برندی است که نه تنها نشان دهنده هویت برای چندین دهه است. تیراژ بین المللی خوبی هم دارد.

 

رمز موفقیت نیوآ (NIVEA)

 

هر کسب و کار و برندی فراز و و نشیب های فراوانی برای موفقیت طی کرده برند نیوآ هم همین گونه بوده که ما در اینجا شاخص ترین رازهای موفقیت براند نیوآ را ذکر کرده ایم

  1. ثبات و تداوم

    از زمان تغییر نام تجاری در دهه 1920، نیوا به طور قابل توجهی در ظاهر و هدف اجناس خود ثابت مانده است.

  2. جذابیت چند فرهنگی

    ارزش برند نیوا هرگز “در ترجمه گم نمی شود!” وعده ساده آن برای مراقبت ملایم از پوست تقریباً در همه جای دنیا به خوبی درک شده و پذیرفته شده است.

  3. هویت ظاهری

    شاید امروزه روانشناسان متخصص در علوم رنگ بتوانند دلایل موفقیت ظاهر نیوا را روشن کنند. زیرا آبی رنگ دوستی و وفاداری و سفید رنگ پاکی و پاکی است. اما در دهه 1920، کسانی که مسئول تغییر نام تجاری نیوا بودند، احتمالاً فکر می کردند که ترکیب این رنگ ها به خوبی کار می کند. حق داشتند. هشتاد سال بعد، نیوئه همچنان همان است.

 


 

2 دیدگاه برای “همه چیز درباره برند نیوآ و راز موفقیت آن در صنعت زیبایی

  1. اشتراک‌ها: اثرات مخرب دروغ بر روی مشتریان کلینیک های زیبایی - کارمانیا طب

  2. اشتراک‌ها: 5 اصل مهم برای افزایش مشتری کلینیک زیبایی با تولید محتوا - کارمانیا طب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *