افزایش درآمد کلینیک های زیبایی با راهکارهای معجزه آسا

افزایش درآمد کلینیک زیبایی

پول خوشبختی نمی آورد اما بی پولی هزار و یک مشکل ایجاد می کند. وقتی پول کافی برای زندگی نداریم، قبض آب و برق و… از یک طرف اجاره خانه و هزار و یک خرج دیگر کمرمان را خم می کند.

بله، پول و درآمد یک بخش مهم زندگی باید از وقت تلف کردن با شعار دادن دست برداریم. بسیاری معتقدند که پول ریشه فساد است، ثروتمندان حریص هستند، پول خوشبختی نمی آورد و غیره. اینها همه جملات کلیشه ای و تکراری هستند که با مثال های متعدد بی اعتبار می شوند.

ثروتمندان زیادی در دنیا هستند که با توانایی های مالی خود باعث شکوفایی استعدادها، درمان بیماری ها و ایجاد شرایط برای همنوعان خود شده اند. بنابراین پول به خودی خود چیز بدی نیست، اما رویکرد و نحوه استفاده از آن این محدودیت ها و تصویر منفی را برای آن ایجاد کرده است. افزایش درآمد و ثروتمند شدن از طریق کلینیک زیبایی و لیزر نیازمند تلاش، تلاش و فکر است.

فرآیندی ارزشمند که به رشد و شکوفایی استعدادهای شما در زندگی کمک می کند. همه ما هر روز 24 ساعت وقت داریم، پس چگونه برخی افراد با یک کلینیک زیبایی و لیزر ثروتمند می شوند و روز به روز درآمد خود را بیشتر می کنند؟ تفاوت ها در رویکرد و نوع نگاه به مردم است. در اینجا چند راه برای افزایش درآمد کلینیک زیبایی آورده شده است که تجربه موفق صاحبان این بیزنس پرسود است.

 

راهکارهای پولساز را در اولویت های خود قرار دهید

 

یکی از قوانین بسیار مهم و جذابی که می تواند به شما در افزایش درآمد و بازاریابی کلینیک زیبایی کمک کند قانون پارتو است. این قانون در مورد درآمد شخصی این نظر را دارد: 80 درصد درآمد شما حاصل 20 درصد فعالیت های شماست!

البته لازم نیست آمار دقیقاً 20 و 80 درصد باشد، اما در کل کلمه این قانون این است که ما در طول روز کارهای بیهوده زیادی انجام می دهیم که نتیجه چندانی ندارد و می توانیم درآمد خود را افزایش دهیم. کارهای ارزشمند را جایگزین آنها کرد.

با در نظر گرفتن این موضوع، اکنون بنشینید و فعالیت های خود را بنویسید. ببین درآمدت از چیه؟ سپس کارهایی که در کلینیک که درآمد زیادی برای شما دارند را در اولویت قرار دهید. به این ترتیب می توانید با تولید بیشتر آنها درآمد خود را در کلینیک زیباییتان افزایش دهید.

 

برای افزایش درآمد کلینیک زیبایی خود با ثروتمندان نشست و برخواست کنید

 

نمی دانم در مورد این تکنیک افزایش درآمد تحقیقات علمی انجام شده است یا نه، اما بارها از افراد بزرگ و ثروتمند شنیده ام که دوستی با بزرگان زمان خود چقدر در موفقیت آنها تأثیر داشته است.

من خودم به عنوان یکی از افراد تیم بزرگ شرکت کارمانیا طب مدتی است که از این فرمول موفقیت استفاده می کنم. اگر بخواهم از تجربه خودم بگویم: اولین چیزی که بعد از آشنایی با ثروتمندان در زندگی شما تغییر می کند سطح مقایسه شماست! تا به حال ممکن است خودتان را با پسر عموی، همسایه یا حتی خواهر/برادرتان مقایسه کرده باشید و به این نتیجه رسیده باشید که وضعیت شما نسبتاً رضایت بخش است. اما از این به بعد باید خود را با ثروتمندان حوزه کاری کلینیک های زیبایی مقایسه کنید، متوجه شوید که پشت سر آنها هستید و بیشتر تلاش کنید تا شبیه آنها باشید.

دوم این که ثروتمندان باور شما را به ثروت افزایش می دهند. من از آن دسته افرادی بودم که فکر می‌کردند همه ثروتمندان چند میلیارد دلاری راه اشتباهی را به دست آورده‌اند. اما حالا فهمیدم با پول حلال و انجام کارهای درست می توان این ثروت ها را به دست آورد و خودم هم سعی کردم درآمدم را افزایش دهم.

در نهایت، آخرین نکته در مورد افزایش درآمد این است که ثروتمندان به شما درس های زیادی می دهند. با مشاهده رفتار آنها متوجه می شوید که با چه معیارهایی باید تصمیم بگیرید، نگران چه چیزهایی باشید و…

اگر می‌پرسید چگونه می‌توان با ثروتمندان رابطه برقرار کرد، پاسخ من این است: شما باید ارزش ایجاد کنید! به عنوان مثال، بسیاری از روابطی که من با این افراد دارم با کار رایگان مانند مشاوره در حوزه خرید دستگاه های زیبایی و پزشکی مثلا برای خرید دستگاه لیزر موهای زائد شروع شد! یادم می آید که به یک پزشک برای خرید دستگاه الکساندرایت کندلا 2022 مشاوره دادم و به او کمک کردم که از شرکت کارمانیا طب یک دستگاه کندلا بخرد. اکنون آن پزشک یکی از صمیمی ترین دوستان من است. وقتی بتوانید به آنها ثابت کنید که واقعاً می توانید ارزش خلق کنید، آنها به تدریج رابطه خود را با شما گسترش خواهند داد.

نکته: افراد ثروتمند و موفق نسبت به زمان خود بسیار حساس هستند! مخصوصا افراد ثروتمندی که در حوزه کلینیک های زیبایی فعالیت میکنند که اکثرا پزشک هستند. پس حواستان باشد که برای چه چیزی به آنها وقت می دهید.

 

افزایش درآمد کلینیک زیبایی کارمانیا طب
روش های افزایش درآمد کلینیک زیبایی

 

برای افزایش درآمد کلینیک زیبایی خود باید تغییر کنید

 

((چرا فکر می کنید با انجام کاری که بقیه انجام می دهند نتیجه متفاوتی خواهید گرفت؟))

درست است! ما انسان ها همیشه انتظار داریم با کمترین تلاش ممکن به ثروت و شرایط مالی مناسب برسیم، اما قطعا نمی توانیم مانند دیگران باشیم و از دیگران انتظار شرایط متفاوتی داشته باشیم.

می دانم الان خیلی ها می گویند ((ما سخت تلاش می کنیم، اما شرایطمان هنوز خوب نیست.)) در واقع مشکل این است که این عزیزان «تلاش هوشمندانه» را با «تلاش بیهوده» اشتباه گرفته اند. مطمئناً آن میلیاردر ثروتمندی که یک ماشین چند میلیارد دلاری دارد به اندازه شما تلاش نمی کند. پس چه چیزی باعث شد آنها با تلاش کمتر پول بیشتری به دست آورند؟ جواب تغییر است!

آنها کارهایی انجام داده اند که هیچ کس دیگری نمی خواست انجام دهد. مثلا مدیران سایت دیجی کالا در زمانی تغییر کردند که هیچکس به دنیای آنلاین فکر نمی کرد! آنها کاری را انجام دادند که هیچ کس دیگری نمی خواست انجام دهد و نتیجه چه بود؟ ثروتی چند میلیارد دلاری.

این الگو برای اکثر ثروتمندان نیز صادق است. آن زمان همه به فکر فروش یک کالای معمولی بودند، احد عظیم زاده یک فرش گرد تولید و می فروخت. زمانی که مردم از دنیای آنلاین برای سرگرمی استفاده می کردند، جف بزوس به کسب درآمد از آن فکر می کرد، زمانی که همه به تفریح ​​در دانشگاه فکر می کردند، مارک زاکربرگ برای ایده های بزرگ خود وقت می گذاشت و…

شما هم به عنوان کسی که صاحب کلینیک زیبایی است باید در تمام کارها و خدمات و تبلیغات خود خلاقیت به خرج دهید این موضوع باعث افزایش مشتریان شما در نتیجه افزایش درآمد کلینیک زیبایی شما خواهد شد.

 

آنچه را که دوست ندارید رها کنید

 

اگر فکر میکنید کلینیک زیبایی برای شما پول زیادی ندارد و با رویاها و سبک زندگی شما همخوانی ندارد، آن را رها کنید. چه چیزی باعث می شود کاری را انجام دهید که برای شما دردناک است؟ درست است که وضعیت بازار کار دلگرم کننده نیست، اما بدانید که تلاش ها و آرمان ها در کنار هم نتیجه شگفت انگیزی دارند. اگر کاری را که دوست دارید انجام دهید، درآمد و موفقیت بیشتری خواهید داشت.

پس اولویت اصلی در کسب و کار کلینیک شما این است که این کار را دوست داشته باشید و از صمیم قلب به کلینیک زیبایی و لیزر خود عشق بورزید.

 

ارزش شما ربطی میزان پول شما ندارد

 

مشکلات مالی ربطی به ارزش های شما ندارد. هرگز اجازه ندهید که تعداد صفرهای موجود در حساب بانکی شما گواهی بر شخصیت و احترام شما باشد. افزایش درآمد و ثروت نشانه ارزش های شخصی و معنوی شما نیست. به ارزش های قوی و مهم در زندگی خود متعهد شوید. اگر جیبتان خالی است، ممکن است به خاطر شرایط یا کم کاری شما باشد، اما با کمی تلاش و پشتکار می توانید شرایط را بهتر کنید. در هر شرایط اقتصادی که هستید، فقط سبک زندگی شما به زندگی شما شکل می دهد و ربطی به جیب شما ندارد.

پس اگر با راه اندازی کلینیک زیبایی حسابی هزینه کرده اید و درآمد زیادی ندارید نگران نباشید و به خود ببالید که جرات راه اندازی کسب و کار خود را داشته اید هر چند افرادی که از طریق شرکت کارمانیا طب تجهیزات کلینیک زیبایی خود را تامین کرده اند این مشکلات را ندارند چون این شرکت فروش اقساطی دارد و بهترین قیمت دستگاه های پزشکی و زیبایی را ارائه میدهد و به شما کمک میکند که از همان ابتدا برای کلینیک خود مشتری داشته باشد.

 

برای افزایش درآمد کلینیک زیبایی مداوم آموزش ببینید

 

آموزش بخش جدا نشدنی هر کسب و کاری میباشد که خدمات زیبایی و لیزر جزء آنها میباشد که شما همیشه باید خود را آپدیت نگه دارید و خدمات بروز ارائه دهید تا بتوانید مشتریان قدیمی خود را حفظ کنید و مشتریان جدید جذب کنید.

شما باید در زمینه فروش و جذب مشتری و دیجیتال مارکتینگ نیز آموزش ببینید تا کلینیک زیبایی قدرتمندی در خصوص جذب مشتری داشته باشید.

وقتی ذهن ما برای مشکلات و شرایط مختلف آماده نباشد، قطعا تصمیمات نامناسبی می گیرد. اما اگر از قبل حتی در بدترین شرایط او را آماده کرده باشید، تصمیماتی می گیرد که شما را از بحران خارج می کند. با در نظر گرفتن این موضوع، من به شما پیشنهاد می کنم مفاهیم زیر را آموزش ببینید.

  • مدیریت بحران
  • هوش ارتباطی
  • هوش مالی
  • سرمایه گذاری

 

افزایش درآمد کلینیک زیبایی
روش های افزایش درآمد

 

افزایش درآمد از طریق وام بانکی امکان پذیر است

 

در ایران تورم سالانه بین 20 تا 50 درصد داریم! یعنی اگر 50 میلیون پول در بانک بگذارید و بخواهید سال آینده آن را برداشت کنید، حتی اگر با سود بانکی تان پولتان 60 میلیون تومان شده باشد، باز هم چیزی بین 5 تا 15 میلیون تومان ضرر کرده اید.

حالا از طرفی اگر از بانک وام 10 میلیونی بگیرید و در عرض 3 سال نزدیک به 13 میلیون پس بدهید، عملا چند میلیون سود دارید!

با این اوصاف پیشنهاد می کنم در صورت داشتن شرایط مناسب برای افزایش درآمد کلینیک زیبایی خود وام بگیرید. البته مراقب باشید این وام برای خرید محصولات مصرفی و چیزهایی که ارزش خاصی در زندگی اقتصادی شما ایجاد نمی کند استفاده نشود. بلکه باید از وام برای سرمایه گذاری، خرید محصولات کاربردی و … استفاده کنید.

شما با وام میتوانید دستگاه لیزر موهای زائد خریداری کنید که دستگاه لیزر تیتانیوم و دستگاه لیزر کندلا دو دستگاه محبوب و پر طرفدار میباشند هر چند که شما میتوانید این دستگاه را از شرکت کارمانیا طب به صورت اقساط خریداری کنید.

 شما میتوانید با وام کلینیک زیبایی خود را توسعه دهید و دستگاه های لاغری، پاکسازی، جوانسازی و… خریداری کنید که البته شرکت کارمانیا طب فروش اقساطی دستگاه های زیبایی دارد و مشاوران شرکت کارمانیا طب به شما کمک میکنند که بهترین دستگاه های زیبایی و وارداتی را خریداری کنید.

 

قدر زمان خود را بدانید

 

زمان طلاست و ارزش آن بسیار بیشتر از پول است. پول از دست رفته را می توان به گاوصندوق بازگرداند، اما زمان از دست رفته هرگز برگردانده نخواهد شد. ارزش زمان را دست کم نگیرید. صبح زود بیدار شوید، برنامه دقیقی برای کلینیک زیبایی خود داشته باشید. وقتی برنامه ریزی دقیقی داشته باشید، چندین قدم از دیگران جلوتر هستید و در طول روز کارهای بیشتری انجام خواهید داد. کارها را از امروز برای فردا نگذارید، نگویید فردا شروع می کنم، هنوز وقت است و… مخصوصاً در بازار رقابتی امروز، فقط اگر زود حرکت کنید برنده خواهید شد.

 

نه گفتن را تمرین کنید

 

استیو جابز گفت: راز موفقیت اپل توانایی ما در نه گفتن به چیزهای غیر ضروری است. هنر نه گفتن را تمرین کنید. اگر می بینید که افزایش مسئولیت ها به افزایش درآمد شما کمکی نمی کند، آنها را نپذیرید. روی شغلی سرمایه گذاری کنید که درآمد شما را افزایش دهد. به موقع نه بگویید و وقت خود را تلف نکنید.

 

برای افزایش درآمد کلینیک زیبایی روی کلینیک زیبایی خود بیشتر سرمایه گذاری کنید

 

تا به حال در مورد اینکه چند بار باید پول خود را سرمایه گذاری کنید تا درآمد خود را افزایش دهید، همه جا صحبت شده است. در واقع، سرمایه گذاری یکی از راه های رشد پول راکد است. اما چگونه؟ کجا و روی چه دستگاهی؟ متأسفانه یک یا حتی چند مقاله برای توضیح اصول سرمایه گذاری کافی نیست.

بنابراین نمی توانم در این مقاله چیز زیادی در مورد آن به شما بگویم شما میتوانید با مراجعه به سایت کارمانیا طب راه های سرمایه گذاری روی انواع دستگاه های زیبایی را آموزش ببینید

اما به طور خلاصه، در بدترین حالت، می توانید پول خود را به دستگاه های زیبایی و پزشکی و لیزر تبدیل کنید که هم اصل پول را حفظ کنید و هم درآمد کلینیک زیبایی خود رافزایش دهید.

 

کلینیک زیبایی کارمانیا طب
کلینیک زیبایی کارمانیا طب

 

ارائه خدمات اضافی جهت افزایش درآمد و افزایش مشتری کلینیک زیبایی

 

یکی از راه های افزایش درآمد در کسب و کار، افزایش خدمات است. برخلاف بسیاری از صاحبان کلینیک زیبایی که برای افزایش درآمد خود به کاهش قیمت محصولات و خدمات می پردازند تا بتوانند مشتری بیشتری جذب کنند، شما می توانید خدمات اضافی ارائه دهید.

خدماتی مانند مشاوره، آموزش (حتی رایگان) و هر چیزی که مشتری شما نیاز دارد و ارائه آن برای شما هزینه ای ندارد. به این ترتیب، با افزودن یک مزیت رقابتی به کلینیک زیبایی و لیزر خود، از دیگران جلوتر خواهید ماند و درآمد بیشتری کسب خواهید کرد.

 

دنیای وب می تواند به شما در افزایش درآمد کمک کند

 

خواه ناخواه در هر صورت فضای کسب و کار همه کشورها از جمله ایران در حال حرکت به سمت اینترنت است. این بدان معنی است که شما در نهایت می توانید در عرض چند سال در برابر اینترنت کسب و کار خود مقاومت کنید و در نهایت یا باید تغییری را انتخاب کنید یا از بین خواهید رفت.

همانطور که میدانید شرکت کارمانیا طب واردکننده دستگاه لیزر کندلا به افزایش درآمد کلینیک های زیبایی کمک میکند و قبلا در مقاله دیجیتال مارکتینگ کلینیک زیبایی در این باره صحبت کرده ایم.

پس چه بهتر که به جای اینکه به زور وارد این فضا شوید و به دلیل نداشتن دانش کافی گم شوید، از همین حالا وارد شوید و در آینده ای نزدیک درآمد خود را افزایش دهید.

اولین قدم برای این کار می تواند ورود به اینستاگرام برای کسب و کار باشد.

وجود اینستاگرام و بیوتی بلاگرهای فراوان در اینستاگرام جهشی در درآمد کلینیک زیبایی شما خواهد بود کافی است کمی اینستاگرام و بازاریابی بلد باشید و تولید محتوا بیاموزید و از کلینیک زیبایی خود محتوای کاربر پسند تولید کنید تا جهش درآمد خود را در کلینیکتان ببینید.

می گویند تاجر به جایی می رود که مردم می روند و پول هم به دنبالش می آید. در سال 2016، برای اولین بار، بازاریابان بیشتر از تلویزیون برای دیجیتال هزینه کردند و این روند همچنان رو به رشد است. مردم این روزها در رسانه های اجتماعی حضور باورنکردنی دارند. بر اساس آمار منتشر شده بیش از 2.5 میلیارد نفر در این شبکه ها حضور دارند و به صورت ماهانه حداقل از یکی از این رسانه ها استفاده می کنند. در این میان، شرکت هایی مانند فیس بوک هستند که به نوعی متعهد هستند که تمام دنیا یا حداقل همه کاربران اینترنت در جهان را بخشی از شبکه های اجتماعی کنند.

این بازار پر تب و تاب، کارآفرینان و رهبران کسب و کار را مجبور کرده است که از بازاریابی سنتی به سمت بازیابی اینترنتی حرکت کنند و از فرصت بی نظیری که این نوع کسب و کار در اختیار آنها قرار می دهد، استفاده کنند. در سال 2016، بیش از 27 میلیارد دلار تنها برای تبلیغات فیس بوک هزینه شده است. اگر بتوانید یکی از کسب و کارهای موفق فیس بوک شوید، حتی اگر سهم شما یک هزارم آن مبلغ باشد، رقم بسیار بالایی برای شما خواهد بود. این آمار نشان می دهد که راه اندازی یک کسب و کار در شبکه های اجتماعی چقدر می تواند سودآور باشد.

 

نتیجه گیری

 

در انتها فقط قصد دارم بگویم کلینیک زیبایی و لیزر جزء پر درآمدترین شغل های جهان و ایران میباشد پس قدر کاری که انجام میدهید بدانید و سعی کنید با روش هایی که در این مقاله گفته شد درآمد خود را افزایش دهید و سوالات خود را از مشاوران شرکت کارمانیا طب بپرسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *