معرفی کلینیک زیبایی رویال کرمان

کلینیک زیبایی و لیزر رویال

کلینیک زیبایی رویال کرمان با سه سال سابقه درخشان در زمینه زیبایی ارائه دهنده انواع خدمات زیبایی پوست و مو توسط خانم دکتر بشری ایزدی و پرسنل مجرب در زمینه‌‌ ارائه خدمات زیبایی و پوست و مو با بهره گیری از آخرین تجهیزات و فناوری های روز دنیا در خدمت کرمانی های عزیز می باشد. 
هدف مرکز رویال حفظ سلامت پوست و مو و رسیدن شما به تناسب اندام می باشد. همچنین در این مرکز تمام نکات بهداشتی رعایت می شود. مطب زیبایی رویال با انجام خدمات حرفه ای زیبایی و مشاوره رایگان در خدمت مشتریان گرامی می باشد. 

در این فضای زیبا و دلنشین کاملترین تجهیزات پوست و مو، لیزر، تغذیه و کاهش وزن و جوانسازی، لیفتینگ پوست، تزریق فیلر و بوتاکس و … مطابق با اصول اخلاقی مجموعه و پرهیز از هر روش غیر علمی و غیر ضروری با بالاترین استانداردهای روز دنیا انجام می شود.

دستگاه ها، تجهیزات و داروهای مورد استفاده در این مجموعه، به دلیل همکاری با شرکت کارمانیا طب دارای پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا با حداکثر کارایی نسبت به دستگاه های قدیمی است که برای اولین بار توسط پزشک مجرب و توانمند کلینیک زیبایی رویال در کرمان مورد استفاده قرار گرفته شده است. 

همه این عوامل باعث شده تا بسیاری از پزشکان و متخصصان و زیبا جویان، کلینیک زیبایی رویال را به عنوان بهترین کلینیک زیبایی و کاهش وزن در کرمان معرفی کنند.

 

خدماتی که در کلینیک زیبایی رویال کرمان به مراجعه کنندگان خانم و آقا ارائه می شود:

 

  •  لیزر موهای زائد
  • تزریق بوتاکس
  • تزریق ژل
  • پاکسازی صورت
  • هایفوتراپی صورت
  • آراف فرکشنال
  • مزوتراپی
  • میکرونیدلینگ
  • پاک کردن تاتو
  • پی آر پی

 

 

۱. لیزر موهای زائد

 

لیزر موهای زائد روشی مطمئن برای رفع موهای زائد می باشد. لیزر می تواند فولیکول های مو را با قرار دادن مو در معرض لیزر از بین ببرد و از رشد مجدد آن تا حد زیادی جلوگیری کند. بنابراین برخی از افراد می توانند تنها با چند جلسه درمانی به طور کامل از شر موهای زائد خودخلاص شوند.
لیزر موهای زائد در مرکز زیبایی رویال با دستگاه الکساندرایت کندلا با سری شخصی و جوابدهی عالی انجام میشود.

لیزر موهای زائد یکی از رایج ترین و موثرترین روش های زیبایی است که در دنیا محبوبیت زیادی پیدا کرده است و معمولاً نتیجه رضایت بخشی را برای فرد به همراه دارد. اگر از موهای ناخواسته و روش‌های حذف موقت موهای زائد خسته شده‌اید، ممکن است وقت آن رسیده است که لیزر موهای زائد را در نظر بگیرید.

پس شک نکنید که کلینیک زیبایی رویال بهترین کلینیک برای رفع موهای زائد شما در کرمان است. 

 

۲. تزریق بوتاکس

 

تزریق بوتاکس یک روش های ایمن و بدون درد برای جوانسازی پوست می باشد که خطوط ریز روی پوست را از بین می برد.تزریق بوتاکس می تواند چین و چروک های پوست را از بین ببرد.

سم بوتولینوم دارویی است که برای محدود کردن برخی از فعالیت های عضلات صورت استفاده می شود. عضله در نواحی تزریق ضعیف یا محدود می شود و از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند. در نهایت، پس از چند بار تزریق می تواند باعث از بین رفتن چین و چروک های حرکتی در نقاط تزریق بوتاکس شود. 

در مرکز زیبایی رویال تزریق بوتاکس برای رفع خطوط پیشانی،خط اخم،دورچشم و بالا بردن ابرو و رفع تعریق زیربغل و کف دست و کف پا و رفع لبخند لثه ای و درمان میگرن انجام می شود.

 

۳. تزریق ژل

 

انواع تزریقات ژل در صورت در کلینیک زیبایی رویال کرمان با بهترین و باکیفیت ترین محصولات دارنده مجوز وزارت بهداشت انجام می شود. 

تزریق ژل یا فیلر یک گزینه درمانی غیر جراحی برای مبارزه با اثرات پیری بر روی صورت است. ژل های تزریقی برای برجسته کردن مناطق فرورفته، پر کردن خطوط و چین و چروک ها و شکل دادن طراحی شده اند. اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی است که در بدن انسان یافت می شود. بدن انسان به مرور زمان به طور طبیعی ژل تزریق شده را متابولیزه و جذب می کند، بنابراین استفاده از این روش ایمن و مطمئن است و برای انواع پوست در مردان و زنان قابل استفاده است.

 

4. پاکسازی صورت

 

پاکسازی پوست می تواند تیرگی پوست و آلودگی پوست و آکنه و منافذ باز را از بین ببرد و در صورت وجود چین و چروک های ریز روی پوست نیز می تواند این چین و چروک ها را از بین ببرد و طراوت و شادابی را به پوست بازگرداند.
در حال حاضر پاکسازی پوست در مرکز رویال با آخرین دستگاه‌های روز دنیا و توسط فیشیالیست های مجرب انجام می‌شود و می‌تواند به سادگی و با سرعت هر چه تمام زیبایی و شفافیت پوست را به افراد برگرداند.

هیچ چیز نمی تواند به اندازه احساسی که هنگام لمس پوست نرم و لطیف به شما دست می دهد، خوشایند باشد. احتمالاً اکثر شما یک برنامه روزانه مراقبت از پوست در خانه دارید. پاکسازی پوست یکی از تکنیک های مراقبت از پوست و رفع ناهنجاری های پوستی مانند جوش های سرسیاه است که در یک مرحله روی پوست صورت انجام می شود و نتایج فوق العاده ای دارد.

پاکسازی یک تکنیک چند مرحله ای برای مراقبت 360 درجه از پوست شما است که به صورت حرفه ای توسط متخصصین پوست در کلینیک رویال کرمان انجام می شود.

 

5. هایفوتراپی

 

هایفوتراپی درمانی غیرتهاجمی و بدون دوران نقاهت برای جوانسازی پوست است. این روش یکی از موفق ترین درمان های ضد پیری است که امکان لیفت صورت بدون نیاز به جراحی را فراهم می کند. که در مرکز رویال با دستگاه چهاربعدی انجام می شود. 

دستگاه HIFU به طور مرکزی امواج اولتراسوند را به لایه پوست که زیر لایه سطحی قرار دارد تزریق می کند و تولید کلاژن را تحریک می کند، فرآیندی که منجر به سفت شدن پوست می شود..

 

۶. آراف فرکشنال

 

تحریک کلاژن سازی که با استفاده از این شیوه صورت می‌گیرد و در لایه درم اتفاق می‌افتد. انرژی امواجی که به پوست تابانده می‌شوند در لایه درم تبدیل به گرما شده و در نهایت کلاژن سازی تحریک خواهد شد. 
آراف فرکشنال در رفع جای جوش،رفع لکه صورت و جوانسازی و سفت شدن و لیفت شدن پوست موثر است. 

 

۷. مزوتراپی

 

مزوتراپی برای رفع ریزش مو و رویش مجدد مو ، از بین بردن لکه های صورت،رفع غبغب و لیفت صورت انجام می شود که در مرکز زیبای رویال با بهترین و با کیفیت ترین مواد و جوابدهی عالی انجام میشود. 

 

۸- میکرونیدلینگ

 

اصلی‌ترین کاربرد میکرونیدلینگ رفع چین و چروک‌ها و سفت شدن پوست است. با توجه به اینکه این روش باعث افزایش تولید کلاژن و تحریک بافت‌های پوست می‌شود، باعث ترمیم بافت‌های پوست و برطرف شدن چین و چروک‌ها و افتادگی‌های ایجاد شده در اثر افزایش سن خواهد شد. که در مرکز زیبایی رویال همراه با مزوتراپی انجام می شود. 

 

۹- پاک کردن تاتو

 

در مرکز زیبایی رویال انواع تاتو و فیبروز با دستگاه کیوسوییچ سایناشور پاک میشود. 

روش حذف تاتو با لیزر در گروه روش های غیر تهاجمی قرار می گیرد. زیرا باعث آسیب یا لایه برداری پوست نمی شود. اشعه لیزر رنگدانه های زیر پوست را از بین می برد و به سلول های اطراف آسیب نمی رساند. لیزر بهترین راه برای پاک کردن خالکوبی با جذب خاص رنگدانه های طرح خالکوبی است.

 

۱۰. پی آر پی

 

پی آر پی یا همان PRP روشی جدید، ایمن و تاثیرگذار است که در آن با استفاده از اجزای خون خود بیمار برای تحریک رشد مو و جوانسازی صورت استفاده می شود.

 

مزایای مرکز زیبایی رویال کرمان

 

کلینیک رویال یکی از بهترین و مجهزترین کلینیک های زیبایی و لیزر در کرمان میباشد که با دستگاه های روز دنیا تجهیز شده است که در ادامه برخی از مزایای آن را شرح میدهیم.

۱- مجهز به پیشرفته‌ترین دستگاه ها

مرکز زیبایی رویال از دستگاه‌ها ، روش ها ، متدها ، و لوازم‌های پیشرفته برای زیبایی پوست و مو ، استفاده می کند.

۲- تسلط بر روی روش‌ها و متد های جدید زیبایی

خانم دکتر ایزدی و پرسنل مرکز زیبایی گلدن رویال به تمامی روش‌ها و متدهای حرفه‌ای در زمینه عمل زیبایی اشراف دارند.

3- رعایت بهداشت کامل

رعایت بهداشت محیط و دستگاه های کلینیک از موارد بسیار مهم برای ما می باشد. که بطور روزانه و ساعتی در مرکز رویال انجام می شود.

4- دریافت خدمات با بهترین کیفیت و قیمت

مرکز رویال در کرمان، ارائه خدمات را با بهترین کیفیت و قیمت برای افراد فراهم نموده است.

5- ارائه خدمات مشاوره پیش از عمل

پیش از انجام هر عمل زیبایی تمامی مشاوره‌های لازم برای بیمار بصورت رایگان انجام می شود.

6- نظم و اهمیت به مشتری

نوبت دهی در مرکز رویال به صورت منظم ، بدون اتلاف وقت بیمار و با تعیین وقت قبلی انجام می شود و تا حدامکان در ارائه خدمات زیبایی وقفه ای ایجاد نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *