دستگاه لیزر تیتانیوم ساخت کدام کشور است؟ رفع کلیه ابهامات

دستگاه لیزر تیتانیوم ساخت کدام کشور است؟

دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین دستگاه های لیزر موهای زائد در ایران و جهان میباشد. 

دستگاه لیزر تیتانیوم مانند دستگاه لیزر کندلا به دلیل جوابدهی زیادی که در ایران و جهان داشته است اکنون یکی از شناخته ترین دستگاه های حذف مو در بین زیبا جویان و طرفداران حذف مو با لیزر است.

به همین دلیل است که افراد زیادی از جمله پزشکان و صاحبان کلینیک های زیبایی به خرید دستگاه لیزر تیتانیوم برای کلینیک های خود روی آورده اند. 

پرفروش بودن دستگاه لیزر تیتانیوم باعث شده است که ابهامات زیادی در مارکت دستگاه های پزشکی به وجود بیاید.

شما صحبت های زیادی در مورد کشور سازنده دستگاه لیزر تیتانیوم شنیده اید اما در این مقاله سعی داریم این ابهام زدایی را انجام دهیم و به شما بگوییم که دستگاه لیزر تیتانیوم اورجینال ساخت کدام کشور میباشد.

 

دستگاه لیزر تیتانیوم چیست؟

 

دستگاه تیتانیوم یک دستگاه حذف موهای زائد باهندپیس رولی و تماسی می باشد که جزء بهترین دستگاه ها برای لیزر موهای زائد میباشد.

این دستگاه با بهره وری از تکنولوژی سه بعدی و حذف موهای زائد با سه طول موج الکساندرایت اندیاگ و دایود می باشد که از جمله معدود دستگاههای سه طول موج در بازار می باشد.

سه طول موج بودن دستگاه لیزر تیتانیوم باعث می شود که این دستگاه تایپ های پوستی مختلف را پشتیبانی کند این موضوع یکی از مزیت های دستگاه لیزر تیتانیوم می باشد.

دستگاه لیزر تیتانیوم دارای کولینگ بسیار قدرتمند و پیشرفته می باشد که این موضوع باعث میشود تجربه ای لذت بخش از حذف موهای زائد کاملا بدون درد داشته باشید.

در ابتدا سعی کردیم توضیحاتی مختصر در مورد کارایی دستگاه لیزر تیتانیوم به شما بدهیم اما موضوع اصلی این مقاله این است که دستگاه لیزر تیتانیوم ساخت کدام کشور میباشد و آیا دستگاه لیزر تیتانیوم اورجینال در ایران وجود دارد؟ پس در ادامه با ما همراه باشید که به شما بگوییم دستگاه لیزر تیتانیوم اورجینال ساخت کجاست؟

 

دستگاه لیزر تیتانیوم اورجینال ساخت کدام کشور است؟

 

شاید صحبت های زیادی از افراد و بازاریابان مختلف شرکت ها شنیده باشید اما باید بگویم که دستگاه لیزر تیتانیوم اورجینال ساخت رژیم اشغالگر قدس یا همان اسرائیل میباشد.

اما به دلایل فراوان و ممنوعیت واردات از آن کشور، به هیچ عنوان هیچ دستگاه تیتانیوم اورجینالی به ایران وارد نمیشود.

 

دستگاه های لیزر تیتانیوم داخل ایران ساخت کدام کشور هستند؟ 

 

به دلیل ممنوعیت واردات دستگاه اورجینال بنا به دلایل گفته شده در بالا سوال پیش می آید که دستگاه هایی که در ایران فروخته میشوند ساخت کدام کشور هستند!؟ 

جواب واضح است تمام دستگاه های داخل ایران بدون شک ساخت کشور چین و یا مونتاژ ایران میباشند. 

دستگاه های وارداتی از چین دارای کیفیت های متفاوت و ساخت شرکت های مختلفی در چین هستند و با عنوان های کپی روانه بازار میشود. 

پس به هیچ عنوان دستگاه تیتانیوم اورجینالی در بازار ایران وجود ندارد دوباره تاکید میکنم به هیچ عنوان. مطمئن باشید که دستگاه تیتانیوم اورجینال لفظی غلط و کلاهبرداری محسوب میشود. 

دستگاه لیزر تیتانیوم شرکت کارمانیا طب از معتبرترین شرکت چینی خریداری شده و به طور مستقیم و بدون واسطه به ایران وارد میشود که به جرات میتوان گفت بهترین کیفیت و قیمت را در ایران دارا میباشیم.

 

چرا میگوییم دستگاه تیتانیوم اورجینال در ایران وجود ندارد؟ 

 

دستگاه لیزر تیتانیوم اورجینال در ایران وجود ندارد زیرا ممنوعیت واردات دارد که در ابتدا دلیل آن توضیح داده شد.

در ضمن اورجینال این دستگاه در نمایندگی های اروپا چیزی حدود 70 هزار دلار میباشد که با احتساب قیمت دلار ارزشی چندین میلیاردی در ایران خواهد داشت اما شرکت های ایران قیمت چند صد میلیونی ارائه میدهند که این موضوع برای دستگاه لیزر اورجینال منطقی نمیباشد.

تمامی دستگاه های لیزر تیتانیوم داخل ایران از شرکت های چینی مختلف خریداری میشوند که دارای کیفیت های متفاوتی میباشند که دستگاه شرکت کارمانیا طب یکی از بهترین دستگاه های موجود در بازار چین میباشد که دارای تمام تاییدیه های بین المللی میباشد.

 

شکل ظاهری دستگاه تیتانیوم

 

شکل ظاهری دستگاه لیزر تیتانیوم
شکل ظاهری دستگاه لیزر تیتانیوم

 

همانطور که گفتیم دستگاه تیتانیوم در کمپانی های مختلف چینی ساخته میشود همین موضوع باعث میشود ظاهر دستگاه های تیتانیوم با هم متفاوت باشد

در اینجا عکس دستگاه لیزر تیتانیوم اورجینال را قرار میدهیم هر دستگاهی در مارکت ایران بیشترین شباهت را به دستگاه اورجینال داشته باشد ارزش خرید بیشتری دارد.

 

ابهامات و دروغ هایی که در مارکت دستگاه ها پزشکی گفته میشود.

 

1. دستگاه تیتانیوم شرکت ما اورجینال است.

دروغی که ممکن است برای فروش بیشتر از برخی افراد سود جو شنیده باشید که اینجا باز تاکید میکنم هیچ دستگاه اورجینالی از کمپانی آلما در ایران وجود ندارد. 

2. قطعات داخلی دستگاه ما ساخت آمریکا میباشد.

معمولا این جمله هم درباره دستگاه لیزر تیتانیوم شنیده میشود که این حرف میتواند درست یا غلط باشد. پس اگر دستگاهی با قطعات داخلی آمریکایی و اروپایی میخواهید سعی کنید از شرکت معتبر خریداری کنید که تمام موارد اصالت قطعات را در قرارداد شما ذکر کرده و در صورت مغایرت دستگاه را مرجوع کند. 

3. ما خوب هستیم و بقیه شرکت ها بد هستند. 

تمام دستگاه های تیتانیوم موجود در ایران در یک رنج کیفیتی میباشند که همه ی آنها یا در چین مونتاژ شده یا قطعات به ایران وارد شده در ایران مونتاژ میشوند. 

برخی افراد سودجو برای فروش بیشتر خود را خوب معرفی کرده و قیمت نامتعارف دستگاه های خود را با حرف هایی سودجویانه و غیر منطقی توجیح میکنند و به تخریب بقیه شرکت های معتبر میپردازند که این موضوع نشاندهنده غیر حرفه ای بودن فروشنده دستگاه لیزر تیتانیوم میباشد. 

4. قیمت بالای دستگاه تیتانیوم نشان دهنده اورجینال بودن آن است.

همانطور که گفته شد دستگاه اوجینالی از کمپانی آلما داخل ایران وجود ندارد پس هیچ قیمت بالا و غیر متعارفی با عنوان اورجینال بودن پذیرفته نمیباشد.

 

نتیجه گیری

 

در این مقاله سعی کردیم به شما بگوییم که دستگاه لیزر تیتانیوم ساخت کدام کشور است و تعداد زیادی از ابهامات و دروغ هایی که در این باره گفته میشود را برطرف کنیم و این موضوع صرفا جهت آگاه سازی افراد و صاحبان کلینیک محترم بود و هیچ گونه اشاره به شخص یا شرکت خاصی نداشته ایم. 

اگر ابهامی در ذهن شما باقی مانده است میتوانید با مشاورین شرکت کارمانیا طب در میان بگذارید.

 

1 دیدگاه برای “دستگاه لیزر تیتانیوم ساخت کدام کشور است؟ رفع کلیه ابهامات

  1. اشتراک‌ها: بازاریابی کلینیک زیبایی به کمک کتاب های مطرح بازاریابی - کارمانیا طب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *