راهنمای خرید بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2023

راهنمای خرید دستگاه لیزر مو

مو یکی از جلوه های زیبایی خداوند برای انسان است، اما به شرطی که در جای مناسبی رشد کرده باشد. رشد کردن مو در برخی قسمت ها، جلوه خوبی ندارد و به همین دلیل است که امروزه روش های مختلفی برای از بین بردن موهای زائد مورد استفاده قرار می گیرد. در سال های اخیر لیزر به عنوان یکی از پرکاربردترین لوازم رفع موهای زائد بدن به شمار میرود که این امکان را به زنان و مردان می دهد که با استفاده از آن، موهای زائد در نواحی مختلف بدن خود شامل قفسه سینه، پشت پاها، زیربغل، صورت و … را از بین ببرند. در صورتی که شما نیز به دنبال یک دستگاه لیزر باکیفیت و با کارایی بالا برای کلینیک خود هستید، جهت اطلاع از شرایط و نحوه خرید دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم و الکساندرایت کندلا تا انتهای این مقاله از سایت کارمانیا طب همراه ما باشید.

 

دستگاه لیزر موهای زائد چگونه کار می کند؟

 

با توجه به کاربرد دستگاه لیزر در رفع موهای زائد، برای بسیاری از افراد که مایل به خرید دستگاه لیزر هستند، این سوال وجود دارد که دستگاه لیزر موهای زائد چگونه کار می کند. اشعه های لیزر به سلول های ملانین آسیب می رسانند و فولیکول های مو را جذب کرده و تجزیه می کنند. با این عملکرد رشد موهای جدید را در ناحیه ای که در معرض اشعه قرار دارد به تاخیر می اندازند و با تکرار روند لیزر موهای زائد، رشد موها متوقف می گردد.

البته با اینکه دستگاه لیزر دارای کارایی بالایی در رفع موهای زائد است، اما به این معنی نیست که با این روش، موها به هیچ عنوان رشد نمی کنند.

 

آیا اثر دستگاه لیزر موهای زائد دائمی است؟

 

در کلینیک های زیبایی از دستگاه های مختلفی برای از بین بردن موهای زائد استفاده می شود. نوع دستگاه مورد استفاده در کلینیک زیبایی، در روند تاثیرگذاری دستگاه برای رفع موهای زائد تاثیرگذار می باشد. هر چه دستگاه دارای کیفیت بالاتری باشد، رشد موها نیز کاهش پیدا می کند.

اما در کل با خرید دستگاه لیزر و استفاده در کلینیک های زیبایی، می توان در یک دوره درمانی مشخص، در حدود 70 الی 90 درصد از موهای زائد بدن را به طور دائم از بین برد.

 

راهنمای خرید دستگاه لیزر تیتانیوم
راهنمای خرید دستگاه لیزر تیتانیوم

 

خرید دستگاه لیزر موهای زائد

 

همانطور که اشاره کوتاهی کردیم، دستگاه لیزر از یک پرتو نور متمرکز و پرانرژی برای از بین بردن فولیکول ها در زیر پوست استفاده می کند. دستگاه لیزر دارای تاثیر و کارایی بالایی در رفع موهای زائد می باشد، به همین دلیل همانند یک معجزه عمل می کند.

اما آیا تمامی دستگاه های لیزری که در بازار وجود دارد، اثربخشی بالایی دارند. خرید دستگاه لیزر با کدام برند می تواند به نتیجه مورد انتظار منتهی شود. میزان اثربخشی و موثر بودن یک دستگاه لیزر در رفع موهای زائد، وابسته به قدرت دستگاه در از بین بردن فولیکول های مو است.

در صورتی که پرتو نور متمرکز تنها به فولیکول های مو آسیب برساند، موها دوباره رشد می کنند. تنها راه از بین بردن دائمی فولیکول های مو و از بین بردن دائمی موهای زائد، شرکت کردن در تمامی جلسات لیزر با استفاده از دستگاه باکیفیت است. گاهی کیفیت دستگاه لیزر به اندازه ای بالا است، که در تعداد جلسات کوتاهی می توان با استفاده از آن به نتیجه رسید. اما گاهی به دلیل کیفیت پایین دستگاه لیزر، نیاز به تعداد جلسات بیشتری است. بنابراین برای جذب مشتری برای کلینیک و یا مرکز لیزر خود، باید به دنبال خرید بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بدن باشید.

 

خرید بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بدن

 

برای رفع موهای زائد بدن، دستگاه های لیزر مختلفی وجود دارد. هر یک از دستگاه های لیزر متناسب با تیپ پوستی بیماران مختلف استفاده می شود.

بهتر است که خرید دستگاه لیزر برای کلینیک های درمانی، از میان باکیفیت ترین دستگاه های موجود در بازار انجام شود. اینگونه می توانند مشتریان خود را با تمامی رنگ پوست ها، ضخامت ها و جنس موی بدن پوشش دهند و آمار رضایت مندی بالایی را به خود اختصاص دهند.

در ادامه قصد داریم به بهترین دستگاه های لیزر با درصد تاثیرگذاری بالا در رفع موهای زائد بدن که در کارمانیا طب ارائه می شود، بپردازیم.

 

خرید دستگاه لیزر موی تیتانیوم 2023

 

دستگاه لیزر موی تیتانیوم، از قوی ترین، سریع ترین و مجهزترین دستگاه های دنیا به شمار می رود که با استفاده از آن می توانید خدمات لیزر موهای زائد را بدون مشکل انجام دهید. این دستگاه مجهز به سیستم خنک کننده پیشرفته است، به همین دلیل با استفاده از آن میزان درد و سوزش بسیار کم خواهد شد.

جالب است بدانید که دستگاه تیتانیوم لیزر آلما به عنوان یک ربات هوشمند که از هوش مصنوعی برای رفع موهای زائد استفاده می کند، شناخته می شود. فرآیند مو زدایی با استفاده از لیزر موی تیتانیوم، با تاباندن اشعه گرم بر روی پوست انجام می شود و عملیات لیزر موهای زائد را به بهترین شیوه انجام می دهد. به طوری که با چند جلسه لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر تیتانیوم، موها به طور کامل از بین می روند.

دستگاه لیزر موهای زائد فوق مدرن سوپرانو آیس تیتانیوم 2023 تمامی طول موج های مختلف را پوشش می دهد. یعنی فرقی نمی کند مراجعه کننده شما دارای پوست سفید، پوست سیاه و یا برنزه است، بهرحال می توانید با این دستگاه، لیزر موهای زائد را برای او انجام دهید تا بالاترین بازدهی را نسبت به دستگاه های هم رده خود داشته باشد.

ضمن اینکه در طراحی این دستگاه، دو هندپیس مختلف در نظر گرفته شده است که دسترسی به تمامی موهای زائد در نواحی مختلف بدن را امکان پذیر می کند.

 

ویژگی های دستگاه لیزر تیتانیوم
ویژگی های دستگاه لیزر تیتانیوم

 

ویژگی های دستگاه لیزر موی تیتانیوم

 

  • قابل استفاده برای انواع طیف های پوستی
  • مجهز به چیلر قوی خنک کننده
  • برخورداری از سه طول موج مختلف
  • دارای گواهینامه ایمنی و سلامت بین المللی
  • لیزر موهای بدن بدون درد
  • پوشش کامل تمامی قسمت های بدن
  • دارای فرکانس قوی برای از بین بردن فولیکول های مو
  • استفاده از سیستم عامل اندروید و مانیتور 15 اینچی
  • دارای گواهینامه های بین المللی
  • برخورداری از ایمنی بسیار بالا

 

فرآیند لیزر موهای زائد توسط دستگاه لیزر سوپرانو آیس تیتانیوم، منجر به گرم شدن پوست می شود. البته اشعه های تابانده شده از پوست عبور می کنند و بدون اینکه به سلول های سالم پوست آسیبی برسانند، به فولیکول ها برخورد کرده و منجر به تخریب آن ها می گردند.

برای جلوگیری از آسیب رساندن حرارت به پوست، برای لیزر تیتانیوم از سیستم خنک کننده پیشرفته استفاده شده است که از گرم شدن بیش از اندازه پوست جلوگیری می کند و تا حد زیادی نیز درد را کاهش می دهد.

 

برای مشاهده جزئیات، قیمت و خرید دستگاه لیزر آلما سوپرانو آیس تیتانیوم از کارمانیا طب کلیک کنید.

 

خرید دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت کندلا 2023

 

یکی از دستگاه های لیزر موهای زائد معروف در دنیا، دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا است که توسط سازمان غذا و داروهای آمریکا نیز مورد تائید قرار گرفته است. جالب است بدانید که در این دستگاه از عنصری گرانبها به نام کریزوبرین که از سنگ های قیمتی شناخته می شود و از توانایی بالایی در انتقال طیف نوری بدون شکست برخوردار است، استفاده شده است.

دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا برای پوست های روشن، دارای تاثیرگذاری بسیار بالایی است. از مزیت دستگاه الکساندرایت کندلا، طول عمر بالای آن نیز می باشد. ضمن اینکه از قابلیت تنظیم طول موج و نیروی آن نیز برخوردار می باشد. این دستگاه قادر است در هر ثانیه 5 شات بزند و به همین دلیل نیز از پرسرعت ترین دستگاه ها شناخته شده است.

 

ویژگی های دستگاه لیزر کندلا
ویژگی های دستگاه لیزر کندلا

 

ویژگی های دستگاه لیزر موی الکساندرایت کندلا

 

  • دستگاهی ایمن و بی خطر به دلیل برخورداری از سیستم پیشرفته
  • درمان سریع و بدون عوارض
  • مجهز به تکنولوژی سیستم خنک کننده (DCD) اسپری کریو ( ACC ) برای دمیدن هوای سرد بر روی پوست
  • بدون نیاز به ژل
  • برخورداری از صفحه نمایشگر 15 اینچی
  • دارای دو طول موج و پوشش تمام طیف رنگ های پوست
  • رفع موهای زائد بدون درد و سوزش
  • دستگاهی به صرفه برای کلینیک زیبایی و همینطور برای زیباجویان
  • و …

 

دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت کندلا، با تشعشع نور قرمز با انرژی بالا به واسطه کریستال الکساندرایت، کار می کند. جالب است بدانید که این دستگاه ضمن کارایی در از بین بردن موهای زائد، برای برداشتن خال، درمان واریس، از بین بردن جای بخیه و سزارین، برداشتن تتو نیز کارایی دارد. در واقع با خرید دستگاه لیزر موهای زائد اکساندرایت کندلا، یک دستگاه همه کاره را به کلینیک خود خواهید برد.

 

برای مشاهده جزئیات، قیمت و خرید دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا از کارمانیا طب کلیک کنید.

 

نکات مهم در خرید دستگاه لیزر

 

در هنگام خرید تجهیزات پزشکی به برخی نکات توجه داشته باشید، چراکه دستگاه های نامناسب با خسارت های جانی و مالی جبران ناپذیری نیز همراه هستند. در ادامه به برخی از نکات مهم در خرید دستگاه لیزر اشاره کرده ایم.

  • خرید دستگاه از نمایندگی فروش معتبر
  • توجه به توان مصرفی دستگاه
  • بررسی میزان خنک کنندگی لیزر موهای زائد
  • سازگار بودن دستگاه لیزر با انواع پوست و مو
  • داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش
  • تعداد هندپیس ها
  • کشور سازنده و کیفیت دستگاه
  • و …

 

خرید بهترین دستگاه لیزر از کارمانیا طب

 

اگر می خواهید کلینیک و یا مرکز لیزر شما در زمینه لیزر موهای زائد شناخته شود، باید اقدام به خرید بهترین دستگاه لیزر موهای زائد نمایید. کارمانیا طب از بهترین مجموعه های ارائه دهنده دستگاه لیزر موهای زائد در ایران می باشد. این مجموعه در کنار عرضه محصولات باکیفیت، دارای تیم پشتیبانی قوی است و بهترین خدمات را در این زمینه به مشتریان ارائه می دهد.

ما برای این ادعا که به عنوان یکی از بهترین مراکز فروش دستگاه لیزر در حال فعالیت هستیم، دلایل کافی داریم.

  • ارائه دستگاه های لیزر وارداتی با بالاترین کیفیت و از برترین کمپانی های روز دنیا
  • حذف واسطه ها و فروش دستگاه لیزر با قیمت مناسب
  • پشتیبانی سریع و ارائه مشاوره های تخصصی پس از فروش پس از خرید دستگاه لیزر
  • در نظر گرفتن فروش اقساطی برای تمامی مشتریان بدون سود و بدون ضامن
  • ارائه محصولات با گارانتی شرکت سازنده
  • و …

برای استعلام موجودی دستگاه های لیزر و همینطور دریافت قیمت، می توانید از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان کارمانیا طب تماس حاصل بفرمایید.

 

سوالات متداول

 

  • آیا خرید دستگاه لیزر الکساندرایت اصل در ایران امکان پذیر است؟

با توجه به تحریم های صورت گرفته شده، دستگاه های لیزر کندلا اصل موجود در ایران قدیمی هستند. امروزه خرید دستگاه های لیزر الکساندرایت کندلاهای، های کپی که از نظر شکل و کارایی مشابه نمونه اصلی هستند، در ایران وجود دارد. می توانید برای تهیه این دستگاه از طریق کارمانیا طب اقدام کنید.

  • آیا کارمانیا طب دارای فروش اقساطی دستگاه لیزر موهای زائد نیز می باشد؟

بله ، شما مشتریان گرامی می توانید اقدام به خرید دستگاه لیزر موهای زائد سوپرانو تیتانیوم 2023 و همینطور الکساندرایت کندلا با قیمتی مناسب به صورت اقساطی و بدون سود و ضامن از طریق کارمانیا طب نمایید.

  • آیا با خرید دستگاه لیزر از کارمانیا طب، آموزش کامل کار با دستگاه نیز داده می شود ؟

بله، پس از خرید دستگاه لیزر، مشتریان گرامی می توانند از آموزش کامل کار با دستگاه خریداری شده بهره مند شوند و مدرک اپراتوری و تکنسینی خود را از کمپانی سازنده دستگاه دریافت کنند.

5 دیدگاه برای “راهنمای خرید بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *